کلکسیون


   
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





بازی
طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

تاریخ ایرانیان
خرید عینک آفتابی
بارسلونا و رئال مادرید
سرگرمی+جووور وا جووور
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلیکسیون و آدرس http://www.center1.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» ضد دختر(چهار)

هرچی دخترها ترشیده تر میشن سطح علمی کشور بالاتر میره.
قبلنا تا لیسانس میخوندن یکیو پیدا میکردن الان میبینن خبری نیست
ارشد هم میگیرن....

جمله ای از یک دختر زرنگ :“من حال و حوصله درس خوندن ندارم، میرم با یه آقا دکتر ازدواج می کنم همه بهم میگن خانم دکتر

دختر چیست؟
.
.
.
موجود مهمی نیست فکر خودتو درگیر نکن...

فارسی: دوستت دارم.
انگلیسی: آی لاو یو.
فرانسه: ژ تم.
اسپانیول: ته آم.
ایتالیایی: تی آم.
آلمانی: ایش لیبه دیش.
دخترونه: بولولو گوجی موجی بوچ بوچ!!!

سلام ، شنیدم پنج شنبه جشن نامزدیته ، خیلی خوشحال شدم . تبریک میگم.
ستاد پیشگیری از افسردگی دختران دم بخت

براي بار سوم ميپرسم ...............وكيلم
ارزوي شبانه روزي دخترها

يه روزدوتاخانومه داشتن باخاطرات لاغريشون واسه هم افه ميرفتن،اولي گف:من انقدلاغربودم که هروقت ميرفتم حموم مامانم سرچاهوبايه چيزي ميبست که توش نيفتم!دومي گف:اينکه چيزي نيس من يه بارآلبالو رو با هسته اش قورت دادم همه ميگفتن زري خانم حامله اي؟

قابل توجه خانوم هایی که می خوان از شر درخواست های دوستی آقایون خلاص شوند
v
v
v
v
v
v
v
فقط کافی یه عکس بدون آرایشخودتونو بهشون نشون بدید

از مزایای دانشگاه های ایران این است که
دخترا اگر بعد از ۴ سال هیچی نشدن
حداقل یک آرایشگر خوب میشن !

یه پدری به دخترش میگه
خوب عزیزم حالا خودت باید انتخاب کنی که با کدوم خاستگارت عروسی کنی
دختره میگه ولی بابا من می خوام پیش مامنم باشم
میگه خوب اشکال نداره اونم با خودت ببر

یعنی رسما این دخترا دوزار بارشون نیست.
با دختر خالم یه ساعت سر و کله زدم که این گوشی به درد تو نمی خوره بابا سی پی یوش پایینه و رم نداره و و... میگه الا بلا فقط همین.
یه هفته بعد دیدیم اصن اسم اون گوشی رو هم نمیاره
گفتم چی شد پس؟ جواب داده:تو رنگ بندیش صورتی نداره به دردم نمی خوره!!!!!

در چه ماهی هست که زنها در آن کمتر حرف میزنند !؟
جواب: ماه اسفند
آخه ۲۹ روزه

یه دختره میگفت:

گمونم اسب سفید شاهزاده منو کشتن و باهاش سوسیس درست کردن وگرنه امکان نداشت اینقده دیر کنه

انواع اسم دختران
خوردنی باشد: مثل عسل
ساعات مختلف روز: مثل پگاه، سپیده، سحر
اسم جک و جونور باشد: اعم از پرنده: مثل پرستو، درنا… حشره: مثل پروانه، چهارپا: مثل غزال
اسم علف باشد: مثل ریحانه، پونه و
اسم مکان باشد: مثل صحرا، دریا، خاور، ایران
خیس باشد: مثل شبنم، دریا، ساحل، باران.
و کلا هر اسمی تو این مایه ها باشد اسم دختر و در غیر این صورت اسم پسر می باشد

كشتي در حال غرق شدن بود كه نا خدا فرمان خروج داد ،مردها حمله كردن كه برن ، ناخدا گفت خجالت بكشيد،زنها مقدمند!
زنها ضمن تشكر از ناخدا يكي يكي پياده شدن، بعد ناخدا گفت آقايون حالا ميتونيد پياده شيد ، كوسه ها به اندازه كافي سير شدن !!!

بعضیا میگن زن مخففه:
زاده نور هستش.
.
.
.
.
اما بعضی دیگه هم میگن مخففه:
زر زر نکنه!

دختره تا دیروز که خونه باباش بود از شیلنگ حیاط آب میخورد، الان که ازدواج کرده، می گه آب معدنی دماوند استاندارد نیست

شنیدین این دخترای دم بخت میگن: من قصد ازدواج ندارم؟
یکی نیست بهشون بگه آخه عزیز من!
ازدواج که قصد نمی خواد!! خواستگار و قیافه می خواد که تو نداری!

دختره نوشته :
مرد موجودیست تنوع طلب که با داشتن زنی زیبا به میمون هم چشمک میزند.!!!”
یکی زیرش کامنتش 1 چشمک گذاشته بود و نوشته بود:
فعلا داشته باش تا بعد

گر پسري كشته شود دختري ترشيده شود
گر پسران كشته شوند كل جهان ليته شود
گر بميرد دختري بر قبر او رويد گلي
گر بميرند دختران دنيا گلستان مي شود

دلنوشته یک دختر ؛ یه شوهر نداریم حداقل به هوای اون حالا قورمه سبزی که نه ،یه نیمرو پختن یاد بگیریم !

یعنی من یک لحظه خودمو جای این دخترای دم بخت میزارم حالم خیلی گرفته میشه که پسر خوشتیپ و تحصیلکرده ای مثل من قصد ازدواج نداره

تنها کسی که رو زمین می تونه از خانم ها بخواد که دیگه حرف نزنن و در جواب یه لبخند تحویل بگیره کسی نیست جز……
.
.
...
عکاس

جمله هایی که دخترها ظرفیت شنیدنشو ندارن؟؟؟؟؟؟؟؟

دوستت دارم ---------------انقدر بی جنبه ان که سریع خودشونو گم میکنن.

میخوام باهات ازدواج کنم ------------دیگه بدبخت میشین مثل کنه میچسبن بهت.

من عاشقت شدم---------چنان برات خودشونو میگیرن که از هر چی عشقو عاشقی حالت بهم میخوره.

من دیروز با دختر داییم رفتم پارک--------دیگه کاری ندارن دختر داییت چند سالشه میخوان از حسودی بترکن.

فردا تنهام میای پیشم--------------چنان برات ناز میکنن که انگار از دختر شاهزاده جزایر مارماری دعوت کردی بیاد پیشت.

دلم برات تنگ شده بود---------------دیگه بیچار شدی نازه و عشوشون میزنه در حد هزار دیگه فکر میکنن چه گوهر گران بهایی هستن که دلت براش تنگ شده.

چقدر خوشگل شدی--------------دیگه خودشونو با جنیفر هم سطح میکنند یه کلمه گفتی خوشگل شدی فکر میکنه دیگه مانکن 2008 اروپا انتخاب شده.

می دونید رن ها مثل مخلوط کن هستند..... برای اینکه تو هر خانه از اون هستش ولی نمی دونین به چه دردی می خوره

شباهت زن با ایرانسل:

1. خیلی ارزونن

2. زیاد اعتبار ندارن

3. دل خوش کنکن

4.کلاستو اساسی میارن پایین

چرا دخترها هیشه به ایفون و در نگاه میکنند؟
چون همیشه منتظر خواستگارن !

چرا دخترها دماغشون رو عمل میکنن؟
چون امیدوارن شاید فرجی شد و خواستگار اومد !

چرا دختر ها مثل مجسمه هستند؟
نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : حامد نعمتی | تاريخ : یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |
» عناوين آخرين مطالب